ניהול משפיעניות ומשפיענים שומרי מצוות
פעילות דיגיטלית
בעידן הנוכחי, יחסי ציבור המסורתיים, כבר לא בלעדיים. העידן שלנו משלב פעילות דיגיטלית עם משפיעניות ומשפיעני רשת – יחד עם יחסי ציבור ותיקים יותר כמו עיתונות כתובה ואלקטרונית.
ועדיין, לא כל מי שיש לה 7000 עוקבים (ועוקבות) מתאימה לצרכים של כל לקוח. משרדנו עוקב באופן שוטף אחרי מובילי ומובילות דעת קהל, מנתח את עוצמתם ומפענח את מידת האינטראקציה עם העוקבות שלהן. המטרה שלנו – למקסם ככל האפשר את הוצאות הפרסום ולהביא מקסימום תועלת ללקוח.
עם יד על הדופק האינסטגרמי, הפייסבוקי, הטלגרמי והטיקטוקי – אנחנו בקוביסיה נדע להתאים ללקוח את המשפיען או המשפיענית הכי מדויקים עבור המוצר שלו.
הקודם
הבא